Secretariat
Resurse
Naveta
Procedură decontare transport
Gratuitate mijloace de transport în comun
Eliberare documente
Cererile privind eliberarea de documente (adeverințe), solicitate de către părinți/tutore/ elev se vor trimite online, la adresa de email secretariat@ltmcis.ro, în intervalul orar 11.00-15.00.
Eliberarea documentelor se va face în 48 h, de la solicitare, pe adresa de email specificată.
Relații suplimentare la telefon 0232 257 408, în intervalul orar 11.00-14.00.
Alocație de stat
Elevii, care au împlinit vârsta de 18 ani, pentru a primi alocație de stat până la finalizarea cursurilor (30 iunie), trebuie să întocmescă un dosar cu următoarele documente:
- Cerere - tip (se depune în luna în care împlinește 18 ani)
- Copie după actul de identitate al elevului (atenție la expirarea termenului de valabilitate)
- Extras de cont (de la bancă) pentru elevii care au card pe numele lor (nu se acceptă carduri pe numele părinţilor!!!).
Cei care nu au card pe numele lor vor primi alocaţia acasă, prin mandat poştal.
Documentele se trimit on-line pe adresa de email: secretariat@ltmcis.ro